ALE w Terenie jest inicjatywą organizowaną przez społeczność ALE Kraków we współpracy z hotelem. Jest wydarzeniem wyjazdowym, na które zapraszamy wszystkich zainteresowanych budowaniem oraz rozwojem zwinnych (Agile) i szczupłych (Lean) organizacji. Wydarzenie jest non-profit). Naszym celem jest dobro uczestników, a nie osiągnięcie zysku.
ALE Kraków jest przestrzenią do budowania relacji oraz wymiany wiedzy i doświadczeń, opartą na wartościach Agile. Więcej o ALE Kraków przeczytasz na naszej stronie.
W trakcie wyjazdu inspirujemy się, odkrywamy podobne zainteresowania i problemy oraz dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że udział w tym wydarzeniu pomoże uczestnikom zrobić krok naprzód w tworzeniu uczących się organizacji i budowaniu wyjątkowych produktów. ALE w Terenie organizowane jest w formule Open Space Technology - czyli razem tworzymy agendę wydarzenia w trakcie jego trwania. Na ALE w Terenie nie brakuje warsztatów, lightning talków, paneli dyskusyjnych oraz networkingu. Jeśli przyjedziesz z innymi pomysłami na wymianę wiedzy i doświadczeń, to jesteśmy na nie otwarci.
ALE w Terenie skierowane jest przede wszystkim do:
W formularzu rejestracyjnym zbieramy Wasze propozycje tematów i problemów, które chcielibyście poruszyć, lub o których chcielibyście opowiedzieć. Wasze pomysły publikujemy na stronie, aby wzajemnie się inspirować. Staną się one wartością, którą wyniesiemy z wydarzenia.
Wydarzenie będzie miało formułę Open Space Technology - czyli będziemy razem tworzyć agendę wydarzenia w trakcie jego trwania (więcej o Open Space). Na pewno nie zabraknie warsztatów, lightning talków, paneli dyskusyjnych oraz networkingu. Jeśli przyjedziecie z innymi pomysłami na wymianę wiedzy i doświadczeń, to jesteśmy na nie otwarci.
W hotelu możesz zameldować się od 16:00 (chyba, że ustalisz z hotelem wcześniejszą godzinę). Od godziny 18:00 będzie wydawana kolacja, a o 20:00 spotkamy się na otwarciu wydarzenia i integracji.
Sobotę możesz rozpocząć od wizyty w hotelowym spa lub po prostu od śniadania. Po śniadaniu ruszymy ze wspólnie ułożonym planem. Wszelkie rozmowy, warsztaty, dyskusje, gry edukacyjne i relaksujące przerwiemy obiadem i pamiątkową foteczką. Po obiedzie wracamy kontynuować zajęcia. Ok. 19:00 spotykamy się na kolacji. Sobotni wieczór zakończymy networkingiem połączonym z integracją.
Niedziela będzie dniem na zrobienie tego, na co zabrakło czasu i/lub odwagi w sobotę :-) Dwa bloki czasowe zapełnimy planem ustalonym po śniadaniu. Do godziny 12:00 trzeba wymeldować się z pokoju (chyba, że ustalisz z hotelem późniejszą godzinę). Wymeldowanie nie oznacza końca naszej pracy. Po obiedzie wracamy by podsumować całe wydarzenie, a może nawet uda się zrobić retrospekcję - kto wie...
Lista uczestników jest ograniczona i będzie zależeć od kolejności wypełnienia formularza oraz dokonania opłaty 1250 zł brutto za osobę w dwuosobowym pokoju lub 1566 zł brutto za osobę w jednoosobowym pokoju.
Nie ma określonego terminu zgłoszeń (nie lubimy deadline'ów), ale ilość miejsc jest ograniczona (możliwościami hotelu i zdrowym rozsądkiem organizatorów). Liczy się kolejność zgłoszeń i kolejność opłacania faktur, które otrzymacie od hotelu. Opłacenie faktury jest ostatecznym potwierdzeniem udziału - nie wystarczy zapis na meetup i wypełnienie formularza!
Celem wydarzenia nie jest samopromocja i rekrutacja.
Jeśli chccesz jechać ale masz wątpliwości powstrzymujące Cię przed podjęciem decyzji, napisz do nas.
+48 18 477 75 00
recepcja@mercurekrynica.pl
www.mercurekrynica.pl/
ul. Leśna 1
33-380 Krynica-Zdrój
Informacje o Krynicy: Wikipedia
Wyszukaj okoliczne szlaki: Mapa turystyczna
Tutaj wkrótce pojawi sie formularz do carpoolingu.
Chcesz przyjechać wcześniej lub zostać dłużej aby skorzystać z powyższych atrakcji, ustal to z hotelem podczas rejestracji.
Carpooling
Wszystkie osoby chętne do wspólnego podróżowania i dzielenia się miejscem w samochodzie oraz osoby, które szukają takiego miejsca/transportu zachęcamy do skorzystania z arkusza do Carpoolingu.
Organizatorem wydarzenia jest
Chcesz dołączyć do organizatorów ALE w Terenie? Masz pytania?
Napisz do nas na alekrakowservants@googlegroups.com